Milwaukee & Chicago

Ben ik weer! Joshua en ik hadden voor de aankomende dagen een Airbnb in Milwaukee geboekt en na het ontbijt bij oma Janie hebben Craig en Martha on ernaar toe gereden. Het was ongeveer 1,5 uur rijden, maar we namen de toeristische route, dus ik denk dat we wel 2,5 uur onderweg waren!

Ons idee voor onze 9 dagen in Milwaukee was om al ons schoolwerk af te krijgen, om naar Milwaukee en Chicago te gaan en om een soort van vakantie te vieren (alsof we dat nog niet genoeg gedaan hebben haha). Onze eerste dag was gevuld met schoolwerk, ik heb alles af gekregen in één dag, dus dat ging sneller dan verwacht. Die dag was dus redelijk saai, want het enige wat we hebben gedaan is staren naar onze laptops. De dag erna waren we toe aan een dagje uit, dus zijn we naar Milwaukee downtown geweest. Milwaukee is een hele leuke stad, leuke eettentjes, winkeltjes en leuke musea. We hebben eerst wat rondgelopen en naar de mooie gebouwen gekeken, en na de lunch was het tijd om naar Discovery World te gaan. Dit is een museum waar je van alles kan uittesten, een soort van NEMO, het was dan ook gericht op kinderen maar Joshua en ik zijn jong vanbinnen.

Processed with VSCO with c7 preset
Raket maken
Processed with VSCO with q3 preset
Milwaukee

We hebben onze eigen raket gebouwd, een vis uit foam geprint en ga zo maar door. Mijn raket ging heel ver, dus ik denk dat ik misschien een andere studie moet gaan beginnen… Aangezien tijd altijd heel snel gaat als je plezier hebt, was het alweer tijd voor het avondeten. Hierna zijn we weer naar huis gegaan en hebben we tot 1 uur ’s nachts gedanst en gelachen, gewoon omdat het kon!

Processed with VSCO with s3 preset
Dit is een meer!
Processed with VSCO with q9 preset
Altijd maar lachen

De volgende dag moest Joshua nog een beetje schoolwerk maken wat mij de tijd gaf om mijn favoriete televisie serie (Face Off) bij te kijken, of hoe je dat noemt. Ik had het laatste seizoen nog helemaal niet gezien hier in Amerika, dus het werd tijd! In de avond waren we uitgenodigd door Harry en Kathy om te gaan eten bij een heel fancy steakhouse, dus mooie jurk aan en gaan. Ik denk dat ik nog nooit zoveel vlees heb gezien in mijn hele leven (again), maar nu serieus!!! Zoals mijn vader zei toen ik hem een foto stuurde: dat lijkt wel een halve koe. Deze avond gingen we op tijd naar bed, met onze veel te volle buiken want de volgende dag gingen we naar CHICAGO!

In de ochtend zijn we met de trein naar Chicago gegaan, dat ging allemaal soepel, en we kwamen midden in de stad aan. Eerst zijn we langs de toeristische plekjes gelopen zoals de Bean en een ander kunstwerk waar mensen straaltjes water uitspugen (duidelijk lijkt me…). Het was heerlijk weer, dus iedereen was in een goede bui en de kinderen waren in het water aan het spelen. Hierna zijn we doorgelopen naar Navy Pier en hebben we genoten van de zon. De Magnificent Mile was de volgende stop, een kleeeein beetje winkelen hoort er in een grote stad natuurlijk ook bij. Vind ik.

Processed with VSCO with c3 preset
The Bean
Processed with VSCO with s3 preset
Walking on water

We hebben gegeten bij een pub en daarna moesten we de trein terug naar huis alweer hebben! Wat ging deze dag weer super snel. De dag erna zijn we weer naar Milwaukee downtown gegaan, maar deze keer naar het Harley Davidson museum. We hebben er de hele ochtend rondgelopen en gefantaseerd over het hebben van een motorrijbewijs, ik denk dat Joshua er eentje wilt… Ik wil gewoon een motor om soms op te zitten en me badass te voelen, ik hoef er niet perse over de weg mee te cruisen. Gelukkig waren er genoeg motoren in het museum waar ik dat mee kon doen, dus ik had plezier.

Rhinestone motor
Crossmotor
Chrome motor
#1 Harley-Davidson

Na dit museum was het tijd om naar Kathy te gaan, zij ging ons mee terug nemen naar Lake Geneva. Huh? Hoor ik jullie denken, jullie zouden toch 9 dagen in Milwaukee zijn?? Nou, dat heb ik jullie dus helemaal niet verteld. Tussen al het leuks door hebben Joshua en ik ook wat nare dingen meegemaakt tijdens deze dagen. Onze Airbnb leek prima op het eerste gezicht, maar er zijn genoeg nare en enge dingen gebeurd waardoor Joshua’s familie ons er weg wilde hebben. Joshua en ik wilden ons niet laten kennen en gewoon blijven, maar zij stonden erop. Dus nu zitten we weer in Lake Geneva bij Martha en Craig, wat ook heel gezellig is!

Volgende blog gaat dus weer over onze APventures in Lake Geneva! Liefs X

1 Response

1. Mama

Weer mooi geschreven vrouwtje en wat fijn dat jij en Joshua na jullie vervelende airbnb ervaring opgevangen zijn door Martha en Craig. Ik hoor later nog wel het hoe of wat. Dit was dus het beruchte “het is stil aan de overkant “. Morgen alweer de vlucht naar New York, het serieuze aftellen is begonnen. Maar zo mooi om iedere keer weer te lezen hoe geweldig deze reis en je samen zijn met Joshua is. Nog heeeeeeeel veel plezier. Kus